5 miesięcy

Hej Kochani!
Jaśminka skończyła już 5 miesięcy. Przez ten miesiąc bardzo się zmieniła, szczególnie z zachowania. Teraz wszystko dookoła ją ogromnie interesuje. Uwielbia bawić się na macie i powiem szczerze, że dzięki tej cudownej rzeczy zyskuję trochę czasu na obowiązki domowe, gdy Minka nie śpi. Jeśli chodzi o nowe umiejętności, to umie już się przewracać z brzuszka na plecy, ale w drugą stronę jeszcze jej nie wychodzi.

Jaśmina jest mega pogodnym dzieckiem. Każdemu sprzedaje swój uroczy uśmiech. Mam dla Was kolejną partię zdjęć z tą Królewną Śmieszką. Zapraszam!









Koniecznie dajcie znać, czy Wasze dzieci lubią pozować do zdjęć, bo mi chyba rośnie Mała Modelka. :)

Komentarze

  1. Jest przesłodka 😍 warto uwieczniac każdy moment jej życia. Super pamiątka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cóż za słodki dzieciaczek! <3 Ahhh, sama słodycz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną masz córkę! Fajne są takie fotki z liczbami miesięcy, świetna pamiątka !
    Udanego wieczoru !
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przepiękne zdjęcia! Prześliczna córeczka ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna mała kobieta! Pozuje do zdjęć jak profesjonalna modeleczka a fotografie cudowne! Ja nie mam dzieci, ale moja sąsiadka ma córeczkę Hanię, w grudniu skończy dwa lata prawie od narodzin regularnie ją widuję i wiem że dzieci to prawdziwy skarb :) Powoli zaczynam myśleć o swoich ale to powoli, jeszcze mam kilka planów do zrealizowania przed założeniem rodziny :) ale wspaniale spędzić czas z dziećmi i poczuć w sobie głęboko że i ja będę matką :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty