Kampania Humana2

Cześć! Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o Naszych wrażeniach z kampanii mleka modyfikowanego Humana 2. Naszych, bo główną testerką była Jaśmina, natomiast ja skupiłam się na opakowaniu i składzie. Przy okazji mały sposób na przemycenie mleka w stałym posiłku.

Do tej pory o marce Humana nie wiedziałam ani nawet nie słyszałam zbyt wiele. Jednak mleko mnie pozytywnie zaskoczyło. W smaku jest naprawdę dobre, a do tego skład ma naprawdę fajny.

Jaśmina toleruje mleko tylko z piersi, jednak nie pije go już zbyt dużo. Uwielbia jedzenie "normalnych" posiłków, więc chciałam znaleźć sposób na przemycenie jej mleka w jednej potrawie.

Postanowiłam dodawać jej mleko z kaszką do kisielu. Kisiel dla maluszka przygotuje każdy bez większego problemu. Zaczynamy od pokrojenia owoców w drobne kawałki - najczęściej używam bananów, jabłek, gruszek; banany są fajne, ponieważ zagęszczą nam kisiel i dodatkowo są słodkie, więc nawet niech nie kusi Was dosładzanie. Więc tak:
- kroimy w plasterki pół banana, pół gruszki, pół jabłka i wrzucamy do garnka
- zalewamy odrobiną wody, tak by owoce się nie przypaliły i gotujemy
- gdy owoce będą miękkie dodajemy pół łyżeczki mąki ziemniaczanej rozmieszanej z kilkoma łyżkami zimnej wody
- całość gotując mieszamy aż kisiel będzie gęsty i GOTOWE
Następnie przygotowuję trochę mleka modyfikowanego i dodaję do niego kaszkę. Całość dodaję do kisielu i mieszam. Wychodzi pyszny deserek dla malucha.

Teraz, gdy Jaśminie rosną ząbki (mamy już 2), zdarza się, że ciężko ją odłożyć i większość obowiązków muszę zrobić trzymając ją na rękach. Nowe opakowanie Humana bez problemu można otworzyć jedną ręką, więc nawet w sytuacjach, gdy dziecko jest nieodkładalne, bez problemu wykonamy taki zdrowy deser.










Komentarze

Popularne posty