Name 3 - gra na rozgrzewkę lub powtórkę materiału


Cześć!

Potrzebowałam gry na ogólną powtórkę wszystkich słówek. Materiał często po jakimś czasie ulatuje z pamięci, więc stworzyłam grę, którą można wykorzystać na początku lekcji, jako rozgrzewkę. Albo jako grę do przypomnienia słówek. Biorąc ją na zajęcia, nie myślałam, że aż tak im się spodoba - dopowiadali dużo więcej przykładów od siebie.

Myślę, że super się sprawdzi jako gra rodzinna. Uwierzcie mi, że dzieci ją pokochają!

Powtarzajcie materiał jak najczęściej, aby zapisał się w pamięci na długo. Sama znam słówka, które mimo nieużywania ich prawie w ogóle, bez problemu mogę sobie przypomnieć. A są też takie, których bez podpowiedzi nie przypomnę sobie, dopiero w momencie usłyszenia ich w głowie włącza się głos "A faktycznie, tak to było!" i wtedy zostaje ze mną to słówko już na dłużej.

Możecie zagrać w "Name 3" na czas lub nie. U mnie na razie jest bez presji czasowej, za to zawsze czeka las rąk innych uczniów z kolejnymi przykładami i z trzech przykładów robi nam się cała lista.

Pobierz "Name 3" TUTAJ

Komentarze

Popularne posty